Sunday, July 17, 2011

...

Itthon egy kis lazítás.... Jól esik.
Mostanában elég elfoglalt vagyok, egyfolytában rohanunk, kicsit zavar is, de lesz ez még így sem :)
Igazából semmi új nem történt, azért nem is irtam ide mostanában. 
A hétköznapjaink nagyjából a következőképpen néznek ki:
- reggeltől este 6ig munka
- utánna edzés
- kb. 7-7.30 között elkezdek vacsit főzni
- eszünk
- fekszünk le
Semmi másra nincs idő. De ez így van jól. Az életnek egy olyan szakaszában vagyok, amikor úgy érzem, hogy minden energiámat arra kell fordítsam, hogy majd egy olyan szakaszba kerüljek, amikor nem kell ennyire rohanni. Na ezt jól megmagyaráztam :)
Ezen kívül próbálom nem túlságosan szívre venni az emberek viselkedését, mert akkor nagy bajban lennék.
Már tele a hócipőm a sok gerinctelen, hazug, idióta emberrel. Én úgy érzem, hogy mindent megteszek, segítek ahol tudok (persze, be kell ismernem, hogy én sem vagyok tökéletes, de nagyon törekszem), erre mindig csak   hátbaszúrnak.
Én igyekszem az élet pozitív dolgaira koncentrálni, arra, hogy hogyan lehet egyről a kettőre jutni, hogyan lehet a jövőt fényesebbé tenni és nem tudom elhinni, hogy egyesek teljes gőzzel azon dolgoznak, hogy másokat tönkretegyenek. Csak sajnálni tudom őket.
Minden esetre nem hagyom, hogy ez befolyásolja az életem, továbbra is hiszem azt, hogy a jó mindig győz, meg akkor is, ha túl mesebelinek tűnik.
Végezetül idecsapok egy képet, elvégre azt szerettem volna, hogy a fotók domináljanak ezen a blogon.

No comments:

Post a Comment