Thursday, May 19, 2011

Gyors beszámoló

Gondoltam, gyorsan leírom, mi is történt mostanában....
A legnagyobb hír, hogy járunk edzeni, GYM-be, h angolosan fogalmazzak. Nagyon élvezem, bár egy kis izomlázam van itt-ott.
Boroka karatézni jar minden hétfőn és szerdán, ahova természetesen el kell vinni és meg is kell várni őt, ezért úgy döntöttünk, hogy azt az 1 órát tartalmasan töltjük el. Laurencel beiratkoztunk a GYM-be és ráadásul a hétfő és a szerda mellé még pénteket is kiválasztottuk, akkor is megyünk.
Nagyon fitt és  izmos család leszünk hamarosan :)
Mostanában elég elfoglalt voltam, dolgoztam egész héten, de azért szakítottam egy kis időt a fotózásra is, ami ugyebár elmaradhatatlan, kihasználtam egyik ebédszünetem és Tamás (ő a munkaadóm) kertjét jártam körbe, talaláltam pár virágot, növényt, ezt-azt.


Kocsi.... hát mit is mondjak... nem panaszkodni akarok, mert nem ért váratlanul.... tegnap kiégett egyik égő, újat kellett venni. Bemegyünk a boltba, nagy nehezen kibogozzuk, hogy milyen égő kell bele... és itt ugrik a majom a vízbe....25 dollár... amint írtam nem ért váratlanul, tudtuk, hogy minden egyes alkatrész egy vagyonba kerül a BMW-hez, de azért tágra nyílt a szemem, mikor kiderült, h egy ici-pici kis égő ennyibe kerül. És itt még nincs vége, ugyanis egő-csere közben megláttam, hogy lyukas a hűtő, folyik ki a víz belőle... Na most felhivtam egy céget, ahova vittem már párszor a kocsit (annyira nem bízom bennük, mert amint kiderül nem sok fogalmuk van a BMW-ről) mondtak egy árat, h mégis vmi fogalmam legyen, mi mennyibe kerul... tehát új hűtő, folyadék vele, munkadíj stb. 850 dollár....Na! Valamit valamiért :D
Ettől függetlenül szép az élet, süt a nap, a papagájok gyakran látogatják a kertünket, a gekkok hála Istennek eltüntek (bár azt hiszem egy még van az ablaknál megbújva), jön a tél, már egyre hűvősebb van.... szóval ennyi!

No comments:

Post a Comment