Tuesday, April 26, 2011

Húsvét után

Mindig is úgy éreztem, hogy a népszokások nélkül elvész az ünnep lényege. Sajnos nem így kellene ennek lennie, de mégis így van. Ezt itt egyre jobban érzem, tapasztalom. Az ünnepek egyhangúak, az ausztráloknak minden ünnepet egyformán ünnepelnek, minden a tengerpartról és a grillezésről szól. Kicsit ez zavar, de ez hozzátartozik egy új kultúra megszokásához.


Na, a lényeg, hogy próbáltam a Húsvétot ünnepiessé tenni, tojásokat festettem, (bár Laurence nem igazán értette, hogy mi a lényege, de nekem tetszett) Borókával templomba mentünk, ahol szerepelt, székelyruhát viselt, nagyon tetszett.




Azóta megint vissza a hétköznapokba, bár most egy hétig nem dolgozom, itthon vagyok, azért nem unatkozom, tanulgatok afrikánszul, fotózok, de egyfolytában esik az eső.

No comments:

Post a Comment